Kókuszzsír vagy kókuszolaj

Nem is gondolnánk, hogy milyen sokat számíthat az, hogy egy terméket milyen néven értékesítünk. Pár éve ezt én magam is megtapasztaltam, mint vásárló. Én a kókuszolajt mindig ugyanarról a webáruházból rendelem, mert nagyon jó áron adják és sosem csalódtam még a minőségben és a kiszállításban sem. Azonban eltartott egy ideig, mire rájuk találtam. Ennek a legfőbb oka az volt, hogy az online keresőbe én mindig a kókuszolajt ütöttem be. Érdekes módon erre a szóra az említett weboldal nem került fel az első helyre, ezért sokáig elkerülték a figyelmemet. Egyszer azonban gondoltam kipróbálok egy másik kulcsszót is: a kókuszzsírt. Meglepődve tapasztaltam, hogy itt már feldobta az említett webshopot. Ha a weboldaluk nem csak a kókuszzsír szóra koncentrál, hanem a kókuszolajra is, akkor régebb óta rendelek tőlük. Bizonyos, hogy emiatt sok bevételtől elestek már, mert nem voltak elég figyelmesek.

Hogyan lehet egy ilyen hibát kiküszöbölni, sőt akár megelőzni? Amire itt szükség van, az az Online marketing tanácsadás és kivitelezés, aminek segítségével tudni fogjuk, milyen kulcsszavakat kell használnunk. Egy erre szakosodott hivatásos és gyakorlott szervezettől , mint például a keresobenelso.hu, elvárhatjuk ezt a szolgáltatást. Ők képesek elvégezni egy mélyreható kulcsszóelemzést a vállalatunk számára. Ennek eredményeképpen tudni fogjuk azt, hogy a potenciális ügyfeleink milyen szavakra keresnek rá a Google keresőjében. Könnyen elképzelhető, hogy egy vállalkozás weboldala nem fordít kellő figyelmet egy olyan kulcsszóra, amire egyébként mérhetően nagy a kereslet. A kulcssavak megtalálása után fontos a versenytársak felmérése is: tudni kell, hogy egy adott kulcsszóra, hol helyezkedünk el a versenytársakhoz képest. Ez például azért fontos, hogy kalkulálni lehessen azzal. hogy nagyjából mennyi idő után várható eredmény.

A kulcsszavak megtalálása önmagában még nem elég.  Az online marketing tanácsadás és kivitelezés szolgáltatásába az is beletartozik, hogy a megfelelő kulcsszavakra elkezdjék optimalizálni a weboldalunkat. A gyakorlatban ezt többféle módon is ellehet érni.

Az egyik legjobb megoldás az lehet, ha igényes és jól megfogalmazott tartalmakat helyezünk el a webshopunkra, amik felhasználják a kulcsszavakat. Ezek lehetnek termékleírások, termékkategória leírások, vagy akár cikkek sorozata is egy blog formájában. Szintén ki kell emelni a képek és a videók fontosságát is, melyek szintén a megfelelő kulcsszavakra koncentrálnak. A lényeg az értékes tartalom, ami egyedi, jól megfogalmazott és releváns. Ez az, amit a Google keresőmotorjai értékelni fognak. Ez a Search Engine Optimization (SEO) egyik alapköve.

A másik megoldást a külső linkek építése jelenti. Ez egy nagyon erős módszer. A lényege az, hogy különböző külsős weboldalakon kell elhelyezni a weboldalunkra vagy aloldalunkra mutató linkeket. Persze azért ez sem olyan egyszerű, mint ahogy elsőre hangzik. Nem mindegy, hogy ezek a weboldalak milyen minőségűek és milyen értékkel bírnak a Google szemében. Egy olyan oldalon, ami nem elég színvonalas, hiába helyezzük el a linkjeinket. Továbbá az is szempont, hogy a linkek igényes szövegben legyenek elhelyezve, melyek egyediek és látszik, hogy foglalkoztak velük. Nélkülözhetetlen az is, hogy a kulcsszavak megfelelő módon legyenek elhelyezve a szövegben.